گرشاسبی: پرونده دایی، آرام طبع و همامی برای پرسپولیس خطرناک است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی درباره فرصت پرسپولیس برای حل مشکل بدهی ها تا فردا گفت: یکسری از این بدهی های ما فوری بود که شامل حدود 180 تا 190 نفر و 32 پرونده خارجی می شد. ما این پرونده ها را بستیم. از این لیست که تا شنبه هم فرصت داریم، فقط سه نفر باقی مانده اند که به قول ورزشی ها خطری است. دنبالش هستیم تا مشکل را حل کنیم.

گرشاسبی: پرونده دایی، آرام طبع و همامی برای پرسپولیس خطرناک است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: این سه نفر علی دایی، مسعود همامی و محمد امین آرام طبع هستند. وظیفه ما و باشگاه است که این مسائل را حل کنیم تا مسئله ای برای باشگاه ایجاد نگردد.

گرشاسبی در خصوص اینکه مدیر بعد از او در پرسپولیس خیالش راحت خواهد بود، تاکید نمود: هرجا مسئولیت داشتم، وظیفه ام پاکسازی و جاده سازی بوده است. این تعریف از خودم نیست ولی به قول آقای خسروی وفا (رئیس کمیته پارالمپیک) هرجا بوده ایم، کارگری نموده ایم تا در پیشگاه جامعه ورزشی و خداوند سربلند باشم. تا الان سعی کردم کم فروشی نکنم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و کوتاه آمدن برانکو در قبال این بازیکن، گفت: به جز پنج بازیکنی که از نیم فصل به ما اضافه می شوند و اسامی آنها بارها و بارها اعلام گردیده است، فرد دیگری به تیم اضافه نمی گردد و هیچ اسم جدیدی هم به من اعلام نگردیده است. ما با برانکو و کادر فنی هماهنگ پیش می رویم و باتوجه به احتیاج تیم، اسامی اعلام می گردد و ما هم در هیات مدیره و کمیته فنی آنالیز می کنیم و تصمیم می گیریم که عمل گردد یا فرد دیگری جایگزین گردد.

گرشاسبی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جام قهرمانی در سوپرجام به این باشگاه رسیده است یا خیر؟ گفت: نوک دستمان به جام رسیده است. هنوز اعلام ننموده اند چه زمانی و در چه مراسمی این جام اهدا می گردد. ولی قطعا و صد درصد تمام گردیده است.

وی در خصوص احتمال جدایی بیرانوند و یا سایر بازیکنان در نیم فصل تاکید نمود: اخیرا صحبت خاصی نگردیده است. در نیم فصل پنجره باز می گردد. هر بازیکنی می خواهد جدا گردد باید یک ماه زودتر اعلام کند. پرسپولیس آنقدر باشگاه بزرگی است که باید ادعا کند نفر کم ندارد. درست است دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم ولی آنقدر این باشگاه و هوادارانش بزرگ هستند که تا این مرحله با محرومیت آمد و چند هفته قبل از اتمام لیگ، قهرمان شد.

مشکل ارز غیر دولتی باشگاه حل شد؟ مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: نامه ای آمد و راهکار این بود که از بازار آزاد ارز تهیه کنید. این روند باشگاه ها را با تعطیلی و چالش روبرو می نماید. از تمام باشگاه های سراسر کشور با من در تماس هستند. همه نگران هستند و می پرسند تا الان چه کار نموده اید. نامه ای از بانک مرکزی آمد که از بازار آزاد ارز تهیه کنید. آقای سلطانی فر وزیر ورزش شدیدا دنبال است تا نه تنها مشکل استقلال و پرسپولیس بلکه مشکل تمام باشگاه ها را حل نماید.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2558

به "گرشاسبی: پرونده دایی، آرام طبع و همامی برای پرسپولیس خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: پرونده دایی، آرام طبع و همامی برای پرسپولیس خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید