کاریوس بله، بیرانوند نه ، بشیکتاش از ابتدا هم او را نمی خواست

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به احتمال بالای انتقال کاریوس،بیرانوند باید قید بازی در تیم بزرگی چون بشیکتاش را بزند.اگر تا امروز بخت اندکی برای حضور دروازه بان تیم ملی در این تیم وجود داشت، حالا کاملا از بین رفته است.

کاریوس بله، بیرانوند نه ، بشیکتاش از ابتدا هم او را نمی خواست

به گزارش خبرنگاران ،امیر اسدی،بشیکتاش در حالی پا به فصل جدید سوپرلیگ ترکیه گذاشته که درون دروازه با مشکللات عدیده ای روبرو است. فابریسیو مارتین اگوستو رامیرز- ملقب به فابری- از این تیم جدا گردیده و با رقمی حدود 6 میلیون یورو به لیگ برتر رفته تا پیراهن فولام را بپوشد. دروازه بان 30 ساله و اسپانیایی که هر چند بازی ملی در کارنامه نداشت اما برای بشیکتاش یک بازیکن کلیدی و مهم بود.

بعد از جدایی فابری، مدیران باشگاه بشیکتاش با دروازه بان های مختلفی مذاکره کردند. از داوید اوسپینا که در ترکیب آرسنال حضور داشت تا مینیوله، دروازه بان بلژیکی لیورپول. این وسط رسانه های ایرانی نیز از علاقه بشیکتاش به جذب بیرانوند، گزارش های مختلفی منتشر کردند اما هیچ گاه این پیشنهاد جنبه رسمی به خود نگرفت و فقط در حد حرف و حدیث بود.

بیرانوند البته با همین حربه، باشگاه و برانکو ایوانکوویچ را تحت فشار قرار داد و به دروازه پرسپولیس برگشت اما همه می دانیم که اگر باشگاهی پرافتخار به بزرگی و قدمت بشیکتاش برای جذب بیرانوند پا پیش می گذاشت، او هرگز نمی ماند و به حضورش در پرسپولیس ادامه نمی داد. یا حداقل پای خود را برای جدایی در یک کفش می کرد و کوشش خود را برای حضور در ترکیه انجام می داد.

مصاحبه سنول گونش را به یاد می آوریم. وقتی که گفت: از میان بازیکنان ایرانی، مهاجم المپیاکوس را می خواهیم و برای جذب او کوشش می کنیم اما نظری روی جذب علیرضا بیرانوند نداریم. این دروازه بان به هیچ وجه در فهرست خرید ما قرار ندارد.

بشیکتاش در حال حاضر سه دروازه بان در اختیار دارد که هیچ یک از آنها نتوانسته اند خواسته های سنول گونش را بر آورده نمایند. فعلا تولگا زنگین دروازه بان ثابت است و دو بازی برای بشیکتاش در فصل جدید انجام داده. این دروازه بان 34 که ششمین فصل حضور در بشیکتاش را سپری می نماید، 7 بازی ملی در کارنامه دارد و در دو بازی ابتدایی نیز دو گل مقابل آخیساراسپور و ارزروم اسپور دریافت نموده است.

یوتکو یوواتوران 20 ساله و داستان اوغلو 17 ساله، دروازه بان های دوم و سوم بشیکتاش هستند که البته تجربه اندک آنها باعث گردیده تا گونش همچنان در بازار به دنبال جذب دروازه بان جدیدی باشد. دروازه بانی که نامش علیرضا بیرانوند نیست. بلکه سرمربی پرافتخار و مشهور بشیکتاش، روی حضور لوریس کاریوس آلمانی نظر مثبت دارد و می خواهد او را از چنگ لیورپول دربیاورد.

کاریوس که در فینال لیگ قهرمانان اروپا با اشتباه های فاحش خود انتقادهای بسیاری را به جان خریده بود در فصل جاری اگر در لیورپول بماند باید به نیمکت نشینی عادت کند. چرا که یورگن کلوپ، آلیسون برزیلی را دروازه بان شماره یک تیم خود می داند. کلوپ چندین بار تایید نموده که کاریوس باید نیمکت نشینی در لیورپول را بپذیرد و به این ماجرا اعتراض هم نکند. اشتباه های کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، برای او در جمع قرمزهای انگلیسی آینده ای باقی نگذاشته است.

اسپورت یک ترکیه گزارش داده که باشگاه بشیکتاش علاقه زیادی به جذب دروازه بان آلمانی لیورپول دارد و مذاکره دو باشگاه بر سر کاریوس شروع گردیده است. کلوپ پیش از این به مدیران لیورپول اعلام نموده بود در صورتی که قصد انتقال کاریوس را داشته باشند با تصمیم آنها موافقت خواهد نمود.

بشیکتاش مایل است کاریوس را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، البته با این شرط که در سرانجام فصل جاری بتواند در صورت تمایل با او قرارداد دائمی امضا کند. اگر انتقال کاریوس انجام گردد، کلوپ دیگر باخروج سیمون مینیوله از لیورپول موافقت نخواهد نمود، چرا که قصد دارد یکی از دروازه بان های خود را به عنوان جایگزین آلیسون در مواقع ضروری حفظ کند.

با این حساب و احتمال بالای این انتقال، بیرانوند باید قید بازی در تیم بزرگی چون بشیکتاش را بزند. اگر تا امروز بخت اندکی برای حضور دروازه بان تیم ملی در این تیم ترکیه ای وجود داشت، حالا از بین رفته و بیرانوند باید تمرکز خود را به موفقیت در پرسپولیس معطوف کند. اتفاقی که از ابتدا هم پیش بینی اش را می کردیم.

12

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1327

به "کاریوس بله، بیرانوند نه ، بشیکتاش از ابتدا هم او را نمی خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریوس بله، بیرانوند نه ، بشیکتاش از ابتدا هم او را نمی خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید