کاروان کرمانشاه در رقابت های آسیایی جاکاراتا تجلیل شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران حاضر در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا امروز یکشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

کاروان کرمانشاه در رقابت های آسیایی جاکاراتا تجلیل شدند

صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر از استاندار کرمانشاه برای حمایت از ورزشکاران گفت: پنج طلا 2 نقره و سه برنز و در مجموع 10 مدال حاصل کاروان کرمانشاه در رقابت های آسیایی جاکارتا بود.

وی با بیان اینکه با اشاره به رشد کسب مدال ها در این دوره گفت: 11 درصد از 62 مدال کاروان ایران سهم ورزشکاران کرمانشاهی بود.

پگاه زنگنه ملی پوش کاراته کرمانشاهی نیز گفت: هر موفقیتی که کسب می گردد باعث خوشحالی مردم خواهد شد.

وی گفت: ورزش مهم و ارتقای سطح ورزشی واجب است که باید با جذب اسپانسر باعث جلوگیری از خروج ورزشکاران شویم.

این ملی پوش کاراته بیان داشت: در ورزش کارته برای رسیدن به المپیک 9 رقابت باید انجام گردد و این امر هزینه زیادی دارد و جذب اسپانسر ضرورت دارد.

حسین کیهانی دونده طلایی کرمانشاه در رقابت های جاکارتا نیز با خواندن چند بیت در وصف مادران از زحمات آنان در جهت رشد ورزشکاران تشکر کرد و گفت: تا جوان هستیم ما را دریابید.

همچنین لوح با تصویر استاندار کرمانشاه و با امضای ورزشکاران تیم ملی به هوشنگ بازوند در جهت تجلیل از حمایت او از ورزشکاران اهدا شد.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: تشکر می کنم از ورزشکاران و مربیان در 49 هیئت ورزشی و با افتخار دست یکایک شما را می بوسم.

وی به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران کار بزرگی دانست و گفت: از استاندار تقاضا دارم شرایطی را فراهم نمایند که ورزشکاران ما وضعیت بهتری داشته باشند، حداقل امکانات به ورزشکاران ارائه می گردد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش بانوان هم باید فرهنگ سازی کرد؛ اگر بخواهیم روحیه نشاط در استان حاکم گردد احتیاج به حمایت مسئولین است.

جاسمی توضیح داد: برای برطرف مشکل اشتغال این 20 ورزشکاری که از جاکارتا برگشتند حتی کسانی که مدال نگرفتند باید اهتمام جدی صورت گیرد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در سرانجام از جوانان ورزشکار استان که باعث افتخارآفرینی شدند و از لوحی که به وی اهدا شد نیز تشکر کرد و گفت: بنده وظیفه داشتم از شما تحلیل کنم و پیگیر مسائل شما خواهم بود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2776

به "کاروان کرمانشاه در رقابت های آسیایی جاکاراتا تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان کرمانشاه در رقابت های آسیایی جاکاراتا تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید