والیبال قهرمانی دنیا، لهستان و برزیل باز هم در فینال به هم رسیدند، پیکاسوی والیبال در تورین

به گزارش مجله سرگرمی، با صعود لهستان به فینال مسابقات والیبال قهرمانی دنیا 2018، دیدار پایانی مسابقات سال 2014 باز هم تکرار شد.

والیبال قهرمانی دنیا، لهستان و برزیل باز هم در فینال به هم رسیدند، پیکاسوی والیبال در تورین

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال لهستان در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی دنیا 2018 با پیروزی 3 بر 2 مقابل آمریکا، حریف برزیل در فینال شد تا دیدار نهایی مسابقات سال 2014 تکرار گردد.

تیم ملی لهستان به عنوان تنها تیم مرحله نهایی که حتی یک بازیکن هم در لیگ ایتالیا ندارد، شب گذشته در سالن پالا آلپیتور شهر تورین در حالی که 2 بر یک در ست شماری از آمریکا عقب بود با درخشش بارتوژ کورک و میهاو کوبیاک توانست در نهایت 3 بر 2 برنده گردد و به فینال مسابقات قهرمانی دنیا برسد.

گزارشگر لهستانی که از صعود تیمش به فینال مسابقات قهرمانی دنیا، هیجان زده گردیده بود در سرانجام بازی به ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم لهستان، لقب پیکاسوی والیبال داد.

دیدار فینال مسابقات قهرمانی دنیا از ساعت 22:45 بین برزیل و لهستان و دیدار رده بندی بین تیم های صربستان و آمریکا از ساعت 18:30 امروز یکشنبه شروع خواهد شد.

برزیلی ها که پنجمین فینال متوالی خود را تجربه می نمایند برای کسب چهارمین مدال طلا پا به زمین می گذارند در حالی که لهستانی ها پیش از این در سال های 1974 و 2014 قهرمان دنیا گردیده اند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4147

به "والیبال قهرمانی دنیا، لهستان و برزیل باز هم در فینال به هم رسیدند، پیکاسوی والیبال در تورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی دنیا، لهستان و برزیل باز هم در فینال به هم رسیدند، پیکاسوی والیبال در تورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید