مسائل مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پیش از آغاز فصل هجدهم لیگ برتر مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی در پیغام تبریک خود به مناسبت کسب رتبه پنجم لیگ هفدهم اعلام نموده بود برای فصل هجدهم طرفداران نگران نباشند و مشکل مالی نخواهیم داشت.

مسائل مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل گردد

اما حالا وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی در شرایطی پیش می رود که مهدی تارتار سرمربی این تیم اعلام نموده تا وقتی مسائل مالی برطرف نشده در تمرینات شرکت نمی نماید و مدیر عامل نیز قصد دارد پای رئیس جمهوری را به این موضوع باز کند تا بلکه پارس جنوبی مورد حمایت وزارت نفت قرار گیرد.

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز سه شنبه به عسلویه سفر می نماید و طرفداران با طومار نویسی قصد دارند اعتراض خود را نسبت به مسائل مالی پارس جنوبی به رئیس جمهور منتقل نمایند.

اخیرا وزیر نفت به شرکت مناطق نفت خیز جنوب جهت پشتیبانی از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دستوراتی را داده بودند که داد مهدی تارتار را نیز در آورده بود و وی معتقد بود باید پارس جنوبی نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گرفت.

طرفداران پارس جنوبی امیدوارند هرچه سریعتر این بی عدالتی ها سرانجام یابد و مسائل مالی پارس در لیگ برتر برطرف گردد.

در نامه طرفداران پارس جنوبی آمده است: جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم سلام علیکم؛ ما به عنوان طرفداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقدمتان را خوش آمد می گوییم. یقینا استحضار دارید که تیم فوتبال پارس جنوبی جم به عنوان تنها تیم لیگ برتری در محدوده استان های بوشهر، فارس، هرمزگان و حتی کرمان است.

تیمی که امروز بدون هیچ اغراق به عنوان بزرگترین دلخوشی مردم شهرستان جم و جنوب کشور لقب گرفته تا جوانان و نوجوانان و پیران این دیار لحظاتی را بی اعتنا به گرما و شرجی و آلایندگی های زیست محیطی و بحران آب و ... در کنار هم امیدوارانه به تیم نوپا و غرور آفرین شان فخر بفروشند.

این تیم نه تنها دلخوشی ساکنین بومی مناطق نفت خیز که دلخوشی خانواده بزرگ کارکنان صنایع نفت و گاز ساکن در مناطق صنعتی جنوب هم هست. دولت تدبیر و امید با شعار بسط نشاط وارد فضای سیاسی کشور شد و امروز تیم پارس جنوبی جم توانسته است این شعار را در جنوب کشور به تمامه تحقق بخشد.

این تیم که تحت نام بزرگ پارس جنوبی مدیریت می گردد امروز با مسائل جدی در تامین نقدینگی روبرو است و با وجود آنکه یک صدم تیم های بزرگ هم هزینه ندارد اما در تامین اندک احتیاج مالی با شرایط سختی روبرو است و مدام این هراس و دلهره وجود دارد که تیم دیگر نیست! ما طرفداران تیم پارس جنوبی جم از حضرتعالی تقاضا داریم دستوری ویژه صادر فرمایید تا مردم و طرفداران جنوب کشور در کنار ده ها فاز گازی پارس جنوبی و پتروشیمی های بزرگ، دیگر نگران بودن یا نبودن بزرگترین دلخوشی شان نباشند.

بی تردید طرفداران پارس جنوبی جم بی صبرانه چشم به نگاه ویژه و حمایتی رئیس دولت تدبیر و امید دارند تا تدبیرشان، تداوم گر امید و نشاط در این خطه زرخیز باشد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2324

به "مسائل مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید