برانکو: حق نداریم هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم، علی دایی همیشه به دنبال برد و قهرمانی است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش برای تقابل با سایپا در لیگ برتر شاداب است.

برانکو: حق نداریم هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم، علی دایی همیشه به دنبال برد و قهرمانی است

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و سایپا در هفته نهم لیگ برتر فوتبال فردا (شنبه) در استادیوم تختی به مصاف هم می روند. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: هنوز شاداب هستیم اما بازی های لیگ را پیش رو داریم و حق نداریم هیچ بازی را ازدست بدهیم. فردا به دنبال سه امتیاز هستیم و تا به حال تجربه بدی از سایپا داشته ایم. آنها می خواهند در بین سه تیم اول جدول باشند و به آسیا صعود نمایند و با وجود اینکه قلی زاده از این تیم جدا شده اما از پارسال بهتر هستند. آنها به دنبال استفاده از خستگی ما برای برد هستند اما ما به دنبال این هستیم تاکید کنیم که چه وضعیت خوبی در لیگ و آسیا داریم.

وی اضافه کرد: آنها تیم خوبی هستند که ثبات دارند و درباره علی دایی هم نیازی به صحبت نیست و بازیکن سابق و مربی ای که همیشه به دنبال برد و قهرمانی است و مایه افتخار است. از بازیکنان ما نورالهی را نداریم که مصدوم است و معلوم نیست به فینال آسیا برسد یا خیر. البته سیامک نعمتی هم مصدومیت دارد اما فردا با ما خواهد بود.

برانکو در ادامه درباره کیفیت زمین استادیوم تختی اظهار کرد: متاسفانه کاری از دست ما برنمی آید. من بازی تیم استقلال و سایپا را که در این زمین برگزار گردید را تماشا کردم. واقعا وضعیت زمین خراب است من نمی دانم چه بگویم. شرایط برای بازی ما واقعا نامناسب خواهد بود.

او در ادامه درباره انتشار خبری پیرامون بازی کردن غیرقانونی امید عالیشاه در دیدار برابر السد هم گفت: من دقیقا از این خبر اطلاع ندارم اما اگر منطقی نگاه کنیم فدراسیون فوتبال نام عالیشاه را ثبت نموده که اگر این بازیکن مسئله ای داشت قراردادش ثبت نمی شد. البته قطعا AFC هم اجازه نمی داد عالیشاه بازی کند.

در ادامه این نشست خبری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع اظهار کرد: به دلیل حساسیتی که در گذشته پیرامون مهدی طارمی به وجود آمده بود ما درباره عالیشاه استعلام های لازم را گرفتیم تا دیگر مسئله ای پیش نیاید. البته خبری بود که به آن استناد می کردند و می گفتند عالیشاه قراردادش را ثبت نموده که باید بگویم چنین چیزی نبود چراکه این بازیکن با ما قرارداد داشت و نیازی نداشت با باشگاه تراکتور قراردادش را فسخ کند و او بازیکن باشگاه پرسپولیس بوده است. طبیعتا ما بازی های زیادی در لیگ قهرمانان اسیا برگزار کردیم و اگر عالیشاه مسئله ای داشت تیم ها به راحتی شکایت می کردند.

در ادامه برانکو هم شرح داد: در این گونه شکایت ها معمولا مسئول برگزاری بازی اعلام می نماید به فلان بازیکن حق بازی کردن ندارد و باشگاه شاکی هم 24 ساعت فرصت دارد که اعتراض خود را رسما اعلام کند. احتمالا دوستان ما اطلاعات غلطی را به حریفان داده اند.

برانکو همچنین درباره مسائل روحی و روانی بازیکنانش و اینکه آیا آنها برای بازی در لیگ آماده اند یا خیر گفت: هر تیمی در جهان وقتی در آستانه بازی فینال باشد، مسائل حواشی به وجود خواهد آمد. برای من مشکل بازیکنان نیستند بلکه محیط اطراف است که مشکل را ایجاد می نماید. خانواده های بازیکنان، طرفداران و رسانه ها هستند که جو می دهند. ما دوشنبه به دبی می رویم و دو روزی در آنجا خواهیم بود و سپس به توکیو سفر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال آیا تیمش در برابر سایپا با تمام توان خواهد رفت یا خیر گفت: در حال حاضر تصمیم دارم بهترین ترکیبم را در برابر سایپا به میدان بفرستم طبیعتا سایپا هم به دنبال برد خواهد بود. آنها توجهی به خستگی و اینگونه مسائل ما نخواهند داشت آنها می خواهند فقط پیروز باشند اما ما هم می خواهیم بازی را ببریم و اصلا مصلحت گرایی نخواهیم کرد. السد 10 روز بازی هایش را به عقب انداخت تا برابر ما بازی کند. اما ما این کار را نکردیم چون اعتقاد دارم قبل از بازی های مهم چنین بازی هایی خودش بهترین تمرین است. بعد از بازی با سایپا زمان کافی داریم که بازیکنان ما استراحت نمایند اما اختلاف ساعت با ژاپن بزرگترین مشکل ماست. اما بازیکنان ما جوان و ورزشکاران هستند و با هر شرایطی کنار خواهند آمد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تیم کاشیما حریف فینال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا درباره سایپا سوال کنید. ما فردا با سایپا بازی داریم.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران از برانکو درباره اینکه چرا تیمش با پرواز چارتر به ژاپن سفر نمی نماید، پرسید که مدیر روابط عمومی باشگاه شرح داد اولویت باشگاه پرواز چارتر بود اما کار به جایی نرسید که بخواهیم قیمت پرواز چارتر را بگیریم چراکه فقط دو شرکت هواپیمایی داشتند که می توانست مسافت طولانی را طی نمایند که آنها هم به خاطر مسائلی که داشتند پاسخی به ما ندادند. شاید به خاطر ترافیک هوایی و یا مسائل بنزین پاسخی به ما ندادند. در ادامه آقای برانکو تصمیم گرفتند به دبی سفر کنیم تا پس از اقامت در این شهر به توکیو برویم.

برانکو هم در این باره گفت: قبل از بازی با السد هم برای کره جنوبی و هم برای ژاپن برنامه ریزی نموده بودیم. با پزشکان تیم هم هماهنگ شده ایم که به بهترین نحو بازیکنان ما مسائل و اختلاف ساعت را در خودشان حل نمایند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5297

به "برانکو: حق نداریم هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم، علی دایی همیشه به دنبال برد و قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: حق نداریم هیچ مسابقه ای را از دست بدهیم، علی دایی همیشه به دنبال برد و قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید