بازی های آسیایی 2018، جزئیات دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و مسئولان جهانی و آسیایی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در حاشیه مسابقات کانوپولو بازی های آسیایی با نائب رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دیدار کرد.

بازی های آسیایی 2018، جزئیات دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و مسئولان جهانی و آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه مسابقات کانوپولو بازی های آسیایی با توماس نائب رئیس فدراسیون جهانی و ناریتا رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دیدار کرد.

غلامرضا امینی در این باره به خبرنگار خبرنگاران، گفت: در ابتدا از توماس، نایب رئیس فدراسیون جهانی به خاطر حمایتی که در امسال از یران داشت تشکر کردیم چون اردویی که در آلمان داشتیم با محبت های وی انجام شد. همچنین همزمان جلسه کوتاهی با ناریتا، رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا داشتیم. مسابقات آسیایی اسلالوم در ایران برگزار می گردد و از وی خواهش کردیم در جریان این مسابقات در تهران حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید نمود: برای المپیک جوانان در آرژانتین سه سهمیه داریم و در جلسه امروز این مورد صحبت کردیم. همچنین کانوپولو اولین بار است در بازی های آسیایی حضور دارد و با توجه به اینکه این رشته هیجان انگیز است و در خواست دادیم در دوره بعد بازی ها نیز این رشته حضور داشته باشد.

وی در انتها گفت: در دیدار با مسئولان جهانی و آسیایی خواهان گسترش قایقرانی در ایران شدیم تا من و یا هر کس دیگری که رئیس فدراسیون بود از حمایت های آنها بهره مند گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1714

به "بازی های آسیایی 2018، جزئیات دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و مسئولان جهانی و آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، جزئیات دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و مسئولان جهانی و آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید