آخرین فرصت فدراسیون و پرسپولیس برای دفاع از رای سوپرجام

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه استقلال درحالی همچنان پیگیر این پرونده است که فدراسیون فوتبال هفته پیش جام سوپرجام را هم به باشگاه پرسپولیس اهداء کرد.

آخرین فرصت فدراسیون و پرسپولیس برای دفاع از رای سوپرجام

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه استقلال همچنان پیگیر رای سوپرجام است. امیرحسین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقلال بعد از اینکه فدراسیون فوتبال رای به بازنده شدن استقلال دارد و پرسپولیس را برنده اظهار داشت، به دادگاه عالی ورزش شکایتی را برد تا شاید در این ماجرا بازنده نگردد. دراین خصوص سرپرست باشگاه استقلال شرحاتی داده است: در حال حاضر ما علیه سازمان لیگ فوتبال، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس طرح دعوا نموده ایم. ما ابتدا تقاضای یک داور کردیم ولی سازمان لیگ تقاضای سه داور کرد تا ما 66 هزار فرانک برای رسیدگی پرونده مان پرداخت کنیم و در نهایت منصرف شویم. ما مجددا مذاکره کردیم که یک داور برای این پرونده کفایت می نماید که CAS عدله ما را قبول کرد. چیزی حدود 24 صفحه دفاعیات به همراه حدود 100 صفحه پیوست ارسال کردیم و امروز آخرین فرصت سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس است تا دفاعیات خودشان را به CAS ارسال نمایند. او در پاسخ به این سوال که مگر باشگاه پرسپولیس در این پرونده مقصر بوده که از آن ها هم شکایت شده می گوید: بالاخره CAS باید عدله و دفاعیات پرسپولیس را بشنود و برای آن ها تصمیم گیری کند. سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره تاریخ اعلام رای پرونده سوپرجام این شرح را داد: به نظرم اگر داور از دفاعیات ما و طرف مقابل اقناع گردد، ظرف یکی، دو ماه آینده رای پرونده سوپرجام اعلام می گردد.

باشگاه استقلال درحالی همچنان پیگیر این پرونده است که فدراسیون فوتبال هفته پیش جام سوپرجام را هم به باشگاه پرسپولیس اهداء کرد.

10-220

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6937

به "آخرین فرصت فدراسیون و پرسپولیس برای دفاع از رای سوپرجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت فدراسیون و پرسپولیس برای دفاع از رای سوپرجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید