محمدرضا طالقانی خاطراتش از انقلاب را بازگو می کند

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی (یکشنبه 12 بهمن) مهمان اولین قسمت از برنامه 42 سالگی می شود.

محمدرضا طالقانی خاطراتش از انقلاب را بازگو می کند

به گزارش خبرنگاران 42 سالگی ویژه برنامه دهه فجر رادیو ایران است که از یکشنبه، 12 بهمن ساعت 12:40 روی آنتن می رود.

این برنامه به سفارش گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران در اولین قسمت خود میزبان محمدرضا طالقانی است و به بهانه بخش های صوتی از زندگی وی به گفتگو پیرامون خاطرات گره خورده با تاریخ انقلاب همچون ورود امام خمینی(ره) به کشور، جنگ تحمیلی و مرور یاد و خاطره بسیاری از شهدا و بزرگان تاریخ انقلاب می پردازد.

طالقانی در این برنامه ضمن مرور خاطرات خود از خروش مردمی برای انقلاب گفته و با اشاره به اینکه انقلاب برخاسته از قلب مردم بود و او نیز خود را جزیی از مردم می داند، اضافه نموده است: مردم این سرزمین شایسته بهترین ها هستند و من برای سربلندی ایران حاضرم همه داشته های خود را فدا کنم.

این برنامه به سفارش گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران و با طرح و ایده مهدی زریباف در هفت قسمت از رادیو ایران پخش می شود.

در ادامه آنونس این برنامه را می توانید مخاطب باشید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

برنامه گفتگو محور 42 سالگی هر روز میزبان یک چهره سیاسی، فرهنگی، هنری، نظامی و .... بوده و ضمن پژوهش پیرامون زندگی این چهره به تناسب خاطرات صوتی مهمان برنامه، از رویداد های 42 ساله انقلاب اسلامی گفته و به پیوند زندگی مردم با این 4 دهه خواهد پرداخت.

این برنامه در قالبی ساده و نو با پخش صداهای مختلف به بررسی احساسات و خاطرات مهمانان می پردازد.

تهیه کننده این برنامه همچنین از گفتگو با نادر طالب زاده مستندساز پیرامون آثار وحضورش در 42 سال انقلاب، همچنین گفتگو با سید علیرضا مرندی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق بهداشت پیرامون خاطرات انقلابی ایشان و پیشرفت های حوزه سلامت پس از انقلاب خبر داد.

وی اضافه نمود: گفتگو با مهندس میرسلیم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیرامون خاطرات انقلابی و تحولات فرهنگی، گفتگو با امیر ابراهیم گلفام جانشین فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص 42 سال تاریخ انقلاب و دفاع ایران اسلامی و دستاوردهای نظامی کشور و جهانگیر الماسی بازیگر و هنرمند پیرامون خاطرات و دستاوردهای هنری پس از انقلاب، محتوای قسمت های دیگر این برنامه است.

برنامه چهل و دو سالگی روزهای شنبه تا سه شنبه در ایام الله دهه فجر ساعت 12:40 با تهیه کنندگی کیاناز کاوه، اجرای امیر حسین پایدار، قلم و پژوهش اعظم بهروز و همراهی تیم تولید و پژوهش؛ محمد مهدی حاجی پروانه، فرزانه عرفانی تبار، علیرضا کریمی و علی نعمتی پور از رادیو ایران پخش می شود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134516

به "محمدرضا طالقانی خاطراتش از انقلاب را بازگو می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا طالقانی خاطراتش از انقلاب را بازگو می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید