محصولات پاناسونیک اصل را چگونه تهیه کنیم؟

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت پاناسونیک یک شرکت تولیدکننده دستگاه های الکترونیکی چندملیتی ژاپنی است که مقر آن در کادوما، اوزاکا، ژاپن است. این برند در ابتدا ماتسوشیتا (بنیانگذار پاناسونیک) نام گذاری شده بود. چند سال بعد این نام به ناسیونال تغییر پیدا کرد و در آخر نام پاناسونیک برای این شرکت انتخاب شد. پاناسونیک در سال 2012 به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد و بیشترین سهم از خرید برندهای مختلف را در بازار جهانی کسب کرد.

محصولات پاناسونیک اصل را چگونه تهیه کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام ایده آل گستر، پاناسونیک یکی از شرکت های صدرنشین در رتبه بندی جهانی Greenpeaces Guide to Greener Electronics است که تولیدکنندگان الکترونیک را بر اساس سیاست ها و شیوه های خود برای کاهش تأثیرات بر آب وهوا، تولید محصولات زیست محیطی و ایجاد عملیات پایدارتر رده بندی می کند. این شرکت یکی از برجسته ترین شرکت ها در حفظ معیار عمر مناسب محصول است. همچنین حداکثر امتیاز برای بهره وری انرژی محصولات خود را با 100 درصد از تلویزیون های خود که مطابق با آخرین استانداردهای Energy Star است، کسب کرده است.

هم اکنون پاناسونیک یکی از پیشروترین شرکت های فعال در حوزه فناوری است و عمده محصولات این شرکت با هدف زندگی راحت تر و توسعه پایدار تولید می شود و شعار اصلی این برند دنیای بهتر، زندگی بهتر است. در کشور ایران محصولات ژاپنی برند پاناسونیک را با ویژگی دوام و کیفیت بالا می شناسند و محصولات آن با توجه به قدمت زیاد توزیع این محصولات، در بازار ایران بسیار شناخته شده است و مردم ایران اعتماد بالایی به محصولات این کارخانه دارند.

شرکت ایده آل گستر، کنندگی پاناسونیک در ایران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و ارائه خدمات مربوط به نصب، برنامه ریزی و تعمیرات محصولات مخابراتی-امنیتی است. در فروشگاه ایران پاناسونیک محصولات مختلف این برند از جمله تلفن، ویدئو پروژکتور، دوربین مداربسته، فکس و دستگاه و تلفن سانترال به فروش می رسد.

با توجه به محبوبیت محصولات برند پاناسونیک، شما می توانید در هر فروشگاه کوچک و بزرگی آن ها را پیدا کنید؛ اما نکته مهم این است که آیا محصولات عرضه شده اصلی است یا تقلبی؟ همان طور که می دانید نمونه های فیک هر محصولی در بازار وجود دارد و برای اطمینان از اصل بودن کالا بهتر است آن را از کنندگی های مجاز تهیه کنید. تمامی محصولات عرضه شده در شرکت ایده آل گستر دارای گارانتی اصلی بوده و توسط کارشناسان فروش حرفه ای به فروش می رسد. از مهم ترین دغدغه های مشتریان، شناخت کامل و دریافت اطلاعات دقیق از ویژگی های محصول موردنظر آن ها است. کارشناسان فروش ایده آل گستر با وجود تجربه بالا می توانند تمامی محصولات موجود را مورد بررسی قرار داده و متناسب ترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه مشتریان معرفی کنند.

خدمات کنندگی پاناسونیک ایران محدود به فروش نمی شود و تعمیرات هم از دیگر خدمات اصلی است که توسط کارشناسان تعمیرات متخصص انجام می شود. در واحد تعمیرات به تعمیر و رفع عیب تخصصی انواع مسائل به وجود آمده برای محصولات مختلف پاناسونیک پرداخته می شود و هر محصول به طور جداگانه در تعمیرگاه تخصصی خود و توسط کارشناسان خبره مورد تعمیر قرار می گیرد. در دپارتمان تعمیرات مجهزترین تجهیزات و قطعات اصلی موجود است و دستگاه شما با بالاترین کیفیت تعمیر می شود و برای اطمینان از آن به تمامی مشتریان یک هفته مهلت تست داده می شود.

این واحد خدمات مربوط به نصب و راه اندازی سیستم های سانترال را نیز ارائه می دهد. به محض تماس با واحد خدمات سانترال و اعلام نوع خدمات درخواستی، هماهنگی های لازم جهت اعزام نفرات فنی انجام می شود و در اولین فرصت نیروهای متخصص به مجموعه اعزام می شوند.

تمامی تعرفه های مربوط به تعمیرات، فروش و خدمات ارائه شده توسط این مرکز، طبق نرخ نامه اتحادیه مخابرات ایران است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 81010-021 تماس و یا به آدرس تهران- خیابان مطهری - خیابان فجر - کوچه ماگنولیا - پلاک 11 - واحد 3 مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24526

به "محصولات پاناسونیک اصل را چگونه تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات پاناسونیک اصل را چگونه تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید