فردین معصومی: 38 کیلوگرم برای بازگشت به کشتی کم کردم، قرار نیست 10 سال یک جا بمانم، پای ریسکم می مانم

به گزارش مجله سرگرمی، نایب قهرمان مسابقات جهانی 2009 هرنینگ دانمارک گفت: در بازگشت به کشتی به برد و باختش فکر نمی کنم، ما کشتی گیران مثل شیشه ایم، هر چه بشکنیم بُرنده تر از قبل خواهیم شد.

فردین معصومی: 38 کیلوگرم برای بازگشت به کشتی کم کردم، قرار نیست 10 سال یک جا بمانم، پای ریسکم می مانم

فردین معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عدم اعزام تیم کشتی ساحلی به مسابقات دنیای ترکیه گفت: متاسفم که این سفر انجام نمی گردد. برای این تیم هزینه گردیده و نفرات در مسابقات کشوری کشتی گرفتند، می توانستیم با مدیریت بهتر کاری کنیم که لااقل اعزام های کمتری به خاطر مسائل مالی لغو شوند.

وی ادامه داد: اینها خبرهای خوبی برای ورزش اول مملکت محسوب نمی گردد، اینکه تیم های مان پیش از دنیای نتوانند در دو تورنمنت بین المللی شرکت نمایند. بعد از این تیم در مسابقات دنیای، المپیک و بازی های آسیایی مدال می خواهند.

معصومی در مورد عدم همکاری با تیم ملی کشتی ساحلی توضیح داد: سال گذشته که مسابقات دنیای تمام شد، وقتی به ایران برگشتم به رسول خادم اعلام کردم که دیگر قصد همکاری با این تیم را ندارم چون 4 سال این مسئولیت را به عهده داشتم و قرار نیست هر کسی 10 سال یک جا بماند. باید اجازه دهیم جوانترها هم کار را به عهده بگیرند. بعد هم فدراسیون از من دعوت کرد تا در کادر فنی دو، سه اردوی تیم ملی بزرگسالان حاضر شوم که همراه این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتم و بعد هم کشتی با ماجرای استعفای خادم روبرو شد و بعد هم دیگر دعوت نشدم.

وی در مورد تصمیمش برای بازگشت به کشتی اظهار داشت: دو ماه است شب و روز تمرین می کنم. وزن بدنم به 156 کیلو رسیده بود که حالا 118 کیلو هستم. سرحال و قبراق تمرین می کنم و حالا که در مربیگری جایی ندارم می خواهم خودم را در نیمه نهایی و فینال لیگ محک بزنم که اگر بدنم جواب داد بار دیگر به کشتی برگردم.

فردین معصومی در پاسخ به این سوال که نگران نیست در 41 سالگی مغلوب حریفانش گردد، تاکید نمود: نگران نیستم، کشتی برد و باخت دارد. من کشتی های خودم را گرفته ام و اگر حالا می خواهم دوباره برگردم. همه درها را به روی خودم بسته می بینم و در عین حال کشتی هم فاقد پشتوانه گردیده، می خواهم ریسک کنم و پای ریسکم هم خواهم ماند. ما کشتی گیران همان مَثَل شیشه ایم که هر چه بشکنیم برّنده تر از قبل خواهیم شد.

دارنده مدال برنز سال 2006 دنیا درخصوص انتخاب پرویز هادی برای شرکت در مسابقات دنیای بوداپست توضیح داد: او کشتی گیر زحمتکشی است که چند سالی است به حقش نرسیده، دعا می کنم بعد از طلای بازی های آسیایی، مدال دنیای هم بگیرد. او هم روزهای پایانی قهرمانی اش را پشت سر می گذارد که امیدوارم بهترین ها نصیبش گردد.

معصومی در مورد تیم ملی آزاد در آستانه مسابقات دنیای گفت: با بچه ها تقریبا در ارتباطم. کمیل قاسمی و حسن یزدانی را به تازگی دیده ام، روحیه خوبی دارند، هرچند که این روزها برای کشتی انگیزه زیادی نگذاشته اند. این مسائل روی پشتوانه ها تاثیر گذاشته چون خانواده ها وضعیت کشتی را دنبال می نمایند و در این شرایط بچه های شان را به رشته های دیگر می فرستند. متاسفانه آینده خوبی در انتظار کشتی نیست.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4450

به "فردین معصومی: 38 کیلوگرم برای بازگشت به کشتی کم کردم، قرار نیست 10 سال یک جا بمانم، پای ریسکم می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردین معصومی: 38 کیلوگرم برای بازگشت به کشتی کم کردم، قرار نیست 10 سال یک جا بمانم، پای ریسکم می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید