سهمیه حج دانشجویی براساس ظرفیت دانشگاه است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی با بیان اینکه حج دانشجویان توسط نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه اعلام می گردد، گفت: سهمیه حج دانشجویی در امسال به ازای موسسات بزرگ بین 3 تا 4 دانشجو در نظر گرفته شده و این سهمیه برای موسسات کوچک 1 نفر است.

سهمیه حج دانشجویی براساس ظرفیت دانشگاه است

علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره میزان سهمیه حج دانشجویان دانشگاه های غیرانتفاعی در امسال تحصیلی گفت: امسال سهمیه حج دانشجویان بر اساس ظرفیت دانشگاه ها داده می گردد به طوری که موسسات کوچک 1 سهمیه دارند و برای موسسات بزرگ بین 3 تا 4 سهمیه تعیین می گردد.

وی اضافه نمود: طبق روال سال های گذشته سهمیه حج دانشجویی در امسال توسط نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه براساس ظرفیت هر موسسه اعلام می گردد.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی توضیح داد: حج دانشجویی هیچ گونه هزینه ای ندارد و متقاضیان نیز بعد از ثبت نام در قالب کاروان های مختلف در زمان بندی و برنامه ریزی دفتر نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه ها اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که دانشگاه های غیر انتفاعی در شهرهای مختلف از نظر ساختاری و مالی شرایط متفاوتی دارند به طور مثال استان اصفهان 70 سهمیه و مازندران نیز از 54 سهمیه حج دانشجویی برخوردار خواهند شد البته استان تهران نیز با توجه به وسعت و تعداد بالای دانشجو سهمیه حج دانشجویی اش از استان ها بیشتر است.

آهون منش ادامه داد: به محض اعلام سهمیه حج دانشجویی از سوی نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه میزان آن را به دانشجویان اطلاع می دهیم که به ثبت نام بپردازند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30149

به "سهمیه حج دانشجویی براساس ظرفیت دانشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه حج دانشجویی براساس ظرفیت دانشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید