اپل شاید در برخی از آیفون های 2022 نمایشگر حفره دار به کار ببرد

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد که اپل قصد دارد استفاده از ناچ را در برخی از آیفون های 2022 متوقف کند و به جای ناچ از نمایشگر دارای حفره در برخی مدل های آیفون استفاده کند. گویا نمایشگر دارای حفره آیفون مشابه نمایشگر هایی است که سامسونگ هم اکنون در مدل های پرچم دار گوشی های گلکسی از آن استفاده می کند.

اپل شاید در برخی از آیفون های 2022 نمایشگر حفره دار به کار ببرد

مینگ چی کو که در زمینه تحلیل محصولات اپل سابقه ی طولانی را دارد، به تازگی در گزارش جدید خود به این موضوع اشاره کرده است. کو در گزارش جدید خود گفته است که اگر اپل در این زمینه با مسئله ای روبرو نشود و بازدهی تولید آیفون دارای این نوع نمایشگر خوب باشد، این شرکت در بهترین حالت در سال 2022 از نمایشگر دارای حفره در مدل های پرچم دار آیفون های 2022 استفاده خواهد کرد.

با وجود مطرح شدن این اطلاعات جدید توسط کو، این شخص جزئیات دیگری را از این آیفون های با نمایشگر دارای حفره منتشر نکرده است. به عنوان نمونه نمی دانیم که اپل در صورت استفاده از سیستم تشخیص چهره Face ID به عنوان سیستم تشخیص هویت کاربران در آیفون های 2022، چگونه از این سیستم بدون استفاده از ناچ در این آیفون ها استفاده خواهد کرد.

شایعه هایی که تا کنون منتشر شده اند عنوان می کنند که اپل قصد دارد از سیستم تشخیص اثر انگشت Touch ID زیر نمایشگر حداقل در چندین مدل از آیفون های بعدی استفاده کند. همچنین با توجه به اینکه شرکت چینی ZTE به تازگی از سیستم تشخیص چهره سه بعدی قرار گرفته در زیر نمایشگر رونمایی کرد، ممکن است که اپل هم به دنبال راهی مشابه و استفاده از سیستم تشخیص چهره Face ID در زیر نمایشگر باشد.

  • آیفون 13 چه تغییراتی نسبت به آیفون 12 خواهد داشت؟

کو همچنین گفته است که اگر اپل در زمان توسعه این فناوری با مسئله ای رو به رو نشود، حداقل در یکی از مدل های پرچم دار آیفون عرضه شده در سال 2023 شاهد استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID زیر نمایشگر خواهیم بود.

علاوه بر این، باید بگوییم که انتظار می رود آیفون های 2023 دارای مشخصاتی مانند دوربین تله فوتوی پریسکوپی و نمایشگر تمام صفحه بدون وجود ناچ یا حفره باشند. همچنین ممکن است که اپل از یک آیفون مقرون به صرفه با نمایشگر LCD و 6 اینچی رونمایی کند. گویا این آیفون مقرون به صرفه دارای سیستم تشخیص چهره Face ID و برچسب قیمتی زیر 600 دلار خواهد بود.

کو عنوان می کند که اپل با رونمایی از این آیفون مقرون به صرفه در سال 2023 این آیفون را جایگزین آیفون 11 می کند. علاوه بر این، کو همچنین عنوان می کند که دوربین جلویی استفاده شده در آیفون های 2022 دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک خواهد بود.

  • آیفون تاشو احتمالا با نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ سال 2023 عرضه می شود

منبع: MacRumors

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133801

به "اپل شاید در برخی از آیفون های 2022 نمایشگر حفره دار به کار ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل شاید در برخی از آیفون های 2022 نمایشگر حفره دار به کار ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید