ابلاغ شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور اطلاع داد.

ابلاغ شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری کشور در حوزه تبلیغات به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی و ضرورت سامان دهی تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی بین المللی به ویژه استانداردسازی، جهت دهی و اثربخش کردن آن ها منطبق با علایق و سلایق کشورهای بازار هدف، کلیه ادارات استانی متبوع و موسساتی که به نحوی از انحا امور تبلیغاتی به ایشان ارجاع می گردد؛ ملزم به رعایت و اجرای شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری شده اند.

وی اضافه کرد: با وجود تنوع قابل ملاحظه اقلام تبلیغاتی و وسعت رسانه های موجود در این حوزه بنا بر آسیب شناسی به عمل آمده از اقلام فراوریات ادارات کل استان ها فراوریاتی چون بروشورها، کاتالوگ ها، کتابچه ها و کلیپ های استانی مورد واکاوی و استانداردسازی نهاده شد. بر این اساس یکسان بودن اقلام و عدم تطابق با نیازهای مخاطب و بازارهای هدف در اغلب فراوریات مشهود بود.

لاریجانی با بیان اینکه بر اساس نتایج آسیب شناسی انجام شده، از این پس اقلام تبلیغاتی گردشگری با رویکرد کشورهای بازار هدف فراوری خواهد شد؛ ادامه داد: به منظور اثر بخشی تبلیغات انجام شده ضروری است اولویت بندی معرفی محصولات متناسب با علایق و سلایق کشورهای هدف و پتانسیل های گردشگری بالفعل و بالقوه در استان فراوری گردد. به عنوان مثال انتخاب عکس برای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با تاکید بر موضوع طبیعت و مناظر جنگلی، دریایی، کوهستانی، آبشار، دریا، حیات وحش و اماکن مذهبی صورت پذیرفته و در ارائه مطالب تاکید بر سایر توانمندی ها همچون امکانات پزشکی، ذائقه و غذاهای ایرانی مد نظر قرار گیرد، لیکن برای کشورهای اروپایی و آسیایی مسائل فرهنگی و تاریخی و موارد مشابه دیگر مد نظر است.

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اشاره به اینکه امروز شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری به عنوان ریلی، جهت دهی و دستیابی به هدف غایی یعنی معرفی کشورمان در ساختاری تعیین و استاندارد را به همراه خواهد داشت، توضیح داد: بر این اساس کلیه ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان و همه افراد فعال در حوزه تبلیغات گردشگری با اشراف به نوع بازار هدف، با هوشمندی کامل از نوع تعیین اقلام تبلیغاتی، رنگ مورد نظر، زبان، محتوا، عکس و غیره استفاده می نمایند.

لاریجانی همچنین با تاکید بر اینکه این شیوه نامه طی مدت زمان تعیین بروزرسانی خواهد شد؛ اضافه کرد: همزمان با رویکرد به روز ماندن این شیوه نامه، اعتبارات تبلیغات سال 98 به سوی علایق و ذائقه های کشورهای هدف هر استان مدیریت خواهد شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32511

به "ابلاغ شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید