آتش سوزی گسترده در یک کارگاه رنگ آمیزی در کرمانشاه

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کرمانشاه رییس سازمان آتشنشانی کرمانشاه از آتش سوزی گسترده در یک واحد رنگ آمیزی کتیبه که در یک واحد مسکونی قرار داشت، اطلاع داد.

آتش سوزی گسترده در یک کارگاه رنگ آمیزی در کرمانشاه

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه اطلاع داد؛

آتش پاد غلامرضا رضایی اظهار کرد: ساعت 13:58 امروز(آدینه) آتش سوزی واحد مسکونی در محله میدان مرکزی کرمانشاه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی اضافه کرد: در کمترین زمان ممکن نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی کرمانشاه به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در لحظات اولیه تعیین شد که واحد مسکونی مورد نظر کارگاه رنگ آمیزی کتیبه های پلاستیکی بوده و با توجه به مقدار تینر موجود در این محل درخواست نیروی کمکی به مرکز آتش نشانی کرمانشاه اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به وسعت حریق و مواد اشتعال زا درون این کارگاه، توضیح داد: 14 خودروی اطفایی به همراه بیش از 40 نفر از آتش نشان این سازمان عملیات اطفا حریق گسترده این کارگاه را بر عهده داشتند.

رضایی با اشاره به مقدار قابل توجه مواد اشتعال زا در این منزل مسکونی، اضافه کرد: در صورتی که فرماندهی واحدی در این عملیات نبود و تجربه کافی در مورد اطفا حریق های اینچنینی نداشتیم، این حریق جان شهروندان و آتش نشانان زیادی را می گرفت.

وی ادامه داد: آتش نشانان خاتمه پس از یک ساعت و 40 دقیقه عملیات بی وقفه توانستند حریق را به طور کامل مهار و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: در این عملیات دو آتش نشان و یک شهروند دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به احتمال ریزش سقف این واحد مسکونی اضافه کرد: آتش نشانان ما زیر سقفی عملیات اطفا حریق سنگین امروز را انجام دادند که هر آن امکان ریزش داشت و باید دست این فداکاران و ایثارگران را بوسید.

رضایی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت استفاده از واحدهای مسکونی در محله هایی که شهروندان زندگی می نمایند به جای انبار و کارگاه، اصول انبارداری و کارگاهی را رعایت نمایند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135568

به "آتش سوزی گسترده در یک کارگاه رنگ آمیزی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی گسترده در یک کارگاه رنگ آمیزی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید